Somn.

Problema somnului e una destul de importantă, să spun. Conform unor studii, cel mai indicat este să dormim 8 ore pe noapte. Măcar 8 ore pe noapte. Dar, cum eu trebuie să mă trezesc la ora 05:30 (!) ca să plec la şcoală o dată cu primu’ cotcodac al găinilor, treaba cu 8 ore pe noapte se adevereşte a fi mai complicată decât v-aţi putea imagina. Aşa că deşi în ultima vreme încerc să mă culc ceva mai devreme în cursul săptămânii, de exemplu ieri m-am culcat la 22:30, nu reuşesc să îmi reglez cumva somnul. Şi pentru asta dorm câteva ore, 2-3, ziua. ÎNSĂ e şi mai naşpa să dorm ziua, pentru că nu reuşesc să adorm seara decât pe la 1 aşa. Iar apoi ajung la şcoală cu un ochi în pământ şi cu unu’ în cer, întrebându-mă cu ce-am greşit oare.
Când învăţam după-amiaza era ceva mai bine, în sensul că 8 ore pe noapte le dormeam lejer, poate şi mai mult. Însă programu’ de dimineaţă impus de regimul dictatorial Madgearist este, cum altfel, decât de căcat.
Voi cum dormiţi, cum nu dormiţi? Noapte bună.

A, şi să vă las şi o melodie. ❤

7 gânduri despre „Somn.

  1. Groaznic e cuvantul de ordine. Dorm maxim 5-6 ore pe noapte si nici pe alea prea ok. Si asta pentru ca adorm greu, am un somn agitat, o patura careia ii place cam prea mult parchetul si o perna ce fuge de mine. :d
    Dar noi sa fim sanatosi, ce atata somn ?!

  2. Ora la care îţi las comentariu’ spune tot !
    Sufăr de insomnii acute, vindecate numa’ cu ajutorul filmelor/ mmorpg-urilor. Pân’ dis de morning.
    Am încercat şi cu sunetu’ mării, şi cu cântece de păsărele şi cu muzica de pian într-o ambianţă relaxantă de şemineu.
    Bullshits !
    Mai rău m-apuca râsu’, decât somnu’ .Cre’ că psihiatrul ar fi cea mai bună soluţie sau să vizionez emisiunea aia Nocturne de pe Tvr1.

  3. Şi eu când eram în liceu dormeam cam 2-3 ore pe noapte…era al naibii de greu să mă trezesc dimineaţa, dar mă conformam. Din când în când mai reuşeam să dorm câte 7-8 ore pe noapte. Dar în timp te ajunge oboseala şi obligat forţat îţi schimbi programul de somn

  4. eu adorm cam pe la 3 in fiecare noapte.. de obicei dorm cam 5-6 ore, cateodata si cand ma intorc de la scoala. partea naspa la mine, e ca am un orar de toata jena, in fiecare zi incep la alta ora (in intervalu’ 9-13), iar somnu’ meu depinde de asta. daca as avea si eu un program fix, gen in fiecare dimineata de la 8, sau dupa-masa de la 12, as putea sa-mi reglez somnu’ intr-un fel.. dar asa.. :-??.

Lasă un răspuns

