Google search.

Am văzut pe mai multe bloguri chestia asta şi m-am gândit să încerc şi eu. Anume. Verifici cum ţi-au ajuns oamenii pe blog, din căutările pe google. Pentru că blogul ăsta este destul de nou, combin căutările de-aici cu acelea de pe răposatul blog. Hihi. M-am distrat.

Q:

de ce imi place cind ploua?

A: Să ştii că nu eşti vreo ciudăţenie dacă îţi place când plouă. Şi eu iubesc ploaia. Continuă să îţi placă atunci când plouă. Poate îţi dai şi seama când trebuie să scrii cu ”î” din ”i”, şi când nu.

Q:

raluca big brother romania filmulet

A: Nu ştiu dacă a apărut vreun sextape cu Ralucuţa. Aflăm noi.

Q:

sibianca anya cur

A: N-are cine ştie ce, da’ e drăguţă să ştii!

Q:

fotografiile fetelor de 5 ani

A: Pedofililor.

Q:

melodia de cine mie mie dor

A: Nu place la mine manelele.

Q:

ca niste surdomuti

A: Alexandrina <3.

Q:

intrebari ciudate

A: Totul e ciudat. 😦

Q:

firma de exercitiu lotus

A: Vedeţi mă, vă fac reclamă!

Q:

catalog bijoux

A: :>

Q:

avort cu otet

A: Asta m-a cam şocat.

Q:

urasc matematica

A: Şi euuu!!!!!!!!!1111

Q:

fuiego

A: Buni, is that you?

Q:

targul regional al firmelor de exercitiu

A: ;-?

Q:

hakuna sako iiiichia konkukonkan

A: =))) P-asta io am inventat-o şi aţi dat google să vedeţi dacă aşa a fost, luaţi _l_

Şi acum, cireaşa de pe tort! Pregătiţi-vă.

Q:

madiblonda

A: =)))))) Da blondo, isprăvile tale sunt blonde de gugăl. :*

2 gânduri despre „Google search.

Lasă un răspuns

