Hi5 vs. Facebook

Image and video hosting by TinyPic

După cum cu toţii ştim, Hi5 şi Facebook sunt două reţele de socializare destul de importante, fiecare în felul ei. Hi5, deşi nu este foarte popular în alte ţări, în România a făcut şi încă face ”ravagii”. Prima dată românii au auzit de Hi5, după care de Youtube. Facebook este ceva mai nou pe planuri mioritice, deşi în afară este un ”must-have” al onlineului de ceva ani buni, ca şi Hi5 în România, după cum spuneam.

Personal, am avut primul cont de hi5 cam de prin 2007. Încă de-atunci era nebunia cu ”dami j mie comm :X”, şi tuturor ne plăcea ideea de ”ai văzut ce poze are pe hi5?!”. Şi hi5 ar fi putut rămâne drăguţ dacă pe el nu apăreau toţi gigoloii talentaţi, îmbrăcaţi în haine dă firmă, şi toate tinerele promisiuni ale prostituţiei de peste câţiva ani.

De Facebook am aflat eu prin vara trecută, însă contul îl am din iarnă. Şi îmi place ceva mai mult Facebook. Îmi place că am un wall, unde postez ce mă taie capu’, linkuri de tot felul, îmi plac notificările şi că am dreptul să manevrez ce notificări vreau să primesc, nu ca la hi5 unde shuky plina d talent mă invită să joc crimă organizată. Îmi plac like-urile. Însă o chestie pe care-am observat-o, majoritatea userilor Facebook postează foarte multe poze, în foarte multe albume. Like, albumul ”La pădure”, şi pac, 500 de poze de la pădure. La hi5, userii aleg poze ceva mai reprezentative.

Aşadar şi în concluzie, aleg Facebook. Pentru wall, joculeţe, like-uri. Hi5 pierde la orice capitol în faţa Facebook-ului, desigur, mai puţin la capitolul amuzament. Haha.

Şi, uite, las şi linkurile profilurilor mele, de pe ambele site-uri. Mă găseşti pă

Facebook, dar şi pă
Hi5.

Voi, cu care vă împăcaţi mai bine?

17 gânduri despre „Hi5 vs. Facebook

  1. iti faci reclama mascata la facebook si hai cinci ? :)))

    eu am sters contu de hi5 pentru ca, am mai scris si pe blog, hi5-ul nu e altceva decat un loc de intrunire al cocalarilor si pitipoancelor cu pedofili uitati prin locuri putin explorate. Facebook are mult mai multe chestii interesante si mi se pare mult mai practic si user friendly.

    Pe hi5 te complici cam prea mult.

  2. Esti gelos. Sigur mori de oftica din cauza ca nu esti bazat ca toti gogoloii de pe hai faiv si ca nu ai si tu un colorat pe langa tine ca toate fetele cu mare potential in anumite domenii…extravagante.

  3. Eu le urasc pe ambele, desi am cont pe ele. Nu stiu. Hi5-ul a decazut mult, de cand au dat toti idiotii de el. Si cand stau sa ma gandesc la cei care au conturi de deviant art si le folosesc pe cele de hi5 pentru promovare, parca se trezeste compasiunea in mine. De ce sa nu fim sinceri ? Multi tembeli prefera sa se benocleze la niste poze cu o tipa semi-goala ce se fotografiaza in baie, decat sa vada arta. 🙂
    Iar faceboc, cum zice o cunostiinta, o sa decada si el, pentru ca momentan e o moda. Pe ideea, vai frate, sa-mi fac si eu cont de faceboc. Asta pana o sa dea toti incultii de el.

  4. Ma crezi ca si eu am vrut sa scriu despre subiectul asta ? :))

    Pe mine sincer .. facebook-ul ma enerveaza.. iar hi5-ul il tin din obisnuinta.. il pastrez si ca sa ma mai uit pe la profilurile altora. :”>

  5. Nici facebook, nici hi5. Mna, cum ţăranca o ajuns la oraş, tre’ să şi recunoască: Mi-e greu cu facebook-ul, ‘oleo ! La hi5 puneam o poză, băgam un status şmecheros şi lăsam un comentariu’ fancy şi gata baiul !
    La facebook mă enervozează starea ! E ca şi cumi-aş spune cuiva : Mă cac ! Eşti de acord ? Do you like or… dislike ? Da’ ce crezi despre asta, ţi se pare de cuviinţă ?
    Şi mă mai stresează faptu’ că îmi pot vedea pretenii la număr, da’ când să îi accesez, îmi apare o listă gol-goluţă. Cre’ că-s în jur de cinşpe, să crape duşmanii de invidie !
    Şi tot cu facebook-ul rămăsăi..

Lasă un răspuns

