Şcoala de şoferi.

Bă.
Eu cred că sunt singura persoană dîn lumea asta care atunci când va împlini 18 ani, nu va da de permis. Chestia asta nu e deloc frustrantă, dacă vă gândeaţi vreo clipă la asta. Adică.
Nu dau frate la 18 ani, dacă ştiu că nu-mi cad mie bani din cer ca să-mi iau maşină, sau să-mi cadă direct o maşină pe numele meu. Pentru mine cel puţin e o chestie foarte strictă asta cu permisul. Am foarte clar în cap cum o să fac, şi anume, atunci când o să ştiu că sunt în situaţia…:

asta.

Da… acum că mi s-a mărit salariul, o să am bani de o maşinuţă decentă.

şi nu în situaţia…

Daddyyyy vaaaai mi-ai luat maşină :X :X :X vai ce mă bucur, am 18 ani, îmi cad mucii de la nas, mă duc la şcoala de şoferi, intru într-un pom, poate mă culege cineva, poate omor 3 oameni fără vină, but who cares căci mă duc la party :X :X :X

asta, o să dau de permis. Până atunci, tremuraţi voi pe şosele la 18 ani cu maşinile voastre, că mai tare tremur io pe trotuare de frica voastră !

P.S.: Sunt conştient că nu toţi puştii de 18 ani omoară oameni, vorba aia, în niciun într-un caz.

5 gânduri despre „Şcoala de şoferi.

    • Neaaaaah. Nicidecum. Sunt conştient că o să îmi iau permis, ideea mea este că nu atunci când împlinesc 18 ani, ci atunci când o să am banii mei, pentru o maşină. Fie că asta o să se întâmple peste 5 ani, sau peste 20. Sau niciodată.

Lasă un răspuns

