iamamiwhoami

Blogul are, după cum vedeţi, un nume nou. =D
iamamiwhoami.
De la ce vine acest nume? Păi ia despărţiţi voi.

I am am I Who am I.

Enjoy & Keep reading. Be back soon. Ah, am schimbat şi pseudonimul cu care las comentarii blogurilor în general, de la nevinovat, la iamamiwhoami. Marketing, nu glumă !

În continuare, un clip al originalei ”iamamiwhoami”, cântăreaţă despre care nu se ştiu prea multe. Tocmai de aceea şi numele acesta, momentan. Unii spuneau că este Aguilera, promovându-şi noul album, Bionic. Însă eu mă îndoiesc că a ajuns să sune atât de mişto. Alţii spun că este GaGa, da’ nici p-asta nu o cred. Mă gândesc la ceva mai nordic. Enjoy this one.

5 gânduri despre „iamamiwhoami

  1. Pingback: Tweets that mention iamamiwhoami « iamamiwhoami -- Topsy.com

Lasă un răspuns

