Bacul cel nou.

Ieri, pe când eram în pauza de la masă de la practică, un coleg a adus un ziar. Nimeni nu ştia că acel ziar avea să îmi lumineze ziua, şi că ce aveam să citesc în el era ceva care îmi va aduce bucurie şi durere permanentă în diverse locuri în ceea ce priveşte coşmarul vieţii mele, matematica.
Aşadar, Dumnezeu ne-a adus în cale un nou Ministru al Educaţiei, sănătate şi putere de muncă să aibă ! A 392-a reformă a educaţiei, propusă de acest nou ministru, Funeriu nu ştiu cum, modifică şi bacul. Aşadar, noi, cei din Madgearu, adică şi fericitul de mine, o să dăm la bac următoarele probe:

A) proba de evaluare a competentelor lingvistice de comunicare orala in limba romana;

C) proba de evaluare a competentei lingvistice intr-o limba de circulatie internationala studiata pe parcursul invatamantului liceal. Rezultatul evaluarii se exprima prin nivelul de competenta corespunzator Cadrului European Comun de Referinta pentru Limbi. Elevii care promoveaza, pe parcursul invatamantului preuniversitar, examene cu recunoastere internationala pentru certificarea competentelor lingvistice in limbi straine, au dreptul la recunoasterea si echivalarea rezultatelor obtinute la aceste examene, la cerere si conform unei metodologii aprobate prin ordin al ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului;

D) proba de evaluare a competentelor digitale. Rezultatul evaluarii se exprima prin nivelul de competenta, in raport cu standardele europene recunoscute in domeniu.

E) probe scrise de evaluare a competentelor formate pe durata invatamantului liceal, dupa cum urmeaza:

a. Proba scrisa transdisciplinara la limba si literatura romana si o limba de circulatie internationala – proba comuna pentru elevii de la toate filierele, profilurile si specializarile;

b. cunostinte tehnologice specifice calificarii profesionale urmate – in cadrul profilurilor tehnic, servicii, resurse naturale si protectia mediului din filiera tehnologica;

Aşadar, fără matematică. A doua probă scrisă, cea de profil, va fi cel mai probabil la alegere, sau cine ştie. Prefer de 100000000 de ori o materie de profil decât matematică.

Nu mai dăm mate la bac. Nu ştiu voi, dar eu mă duc la Harvard.

informaţii preluate de pe

aici.

10 gânduri despre „Bacul cel nou.

  1. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA X INFINIT !
    Notă: A= interjecţie de femelă fericită !

  2. Ah ce-mi place. Eu sunt la mate-info blgv. eng si planuiam sa ma mut la filo blgv ca sa scap de bacul la mate, ca si asa nu-mi trebuia ca dau la jurnalism. Dar acum, nici nu se mai pune problema, ma apuc de invatat la chimie, e frumusica organica, si asta e tot bacul meu.
    Slavit fie cerul ^:)^.

    • pai buba-i ca tu dai mate.:)) si info cred, si fizica. nu bag totusi mana in foc. intra pe linkul ala din post. faza-i caaa eu am dat c/p doar la ce ma interesa pe mine si pe colegii mei, de la profil tehnic. 😀 :-„

  3. Eu intelesem din ce-am citit acolo si ne-a zis profa de mate, ca sunt decat 2 probe scrise. Iar a 2a e la alegere din aria curriculara. :d
    Dar cica sa nu ne facem sperante, ca pana la noi e posibil sa se mai schimbe o data, ca in fiecare an umbla ei sa mai faca o reforma a educatiei.

Lasă un răspuns

