Daaaaansez.

Şi iată cum a început, la ProTv, un al 9-lea sezon din glorioasa şi longeviva emisiune intitulată ”Dansez pentru tine”. Cumva, emisiunea asta devine un fel must pentru orice vedetă care se respectă. Aşadar, sezonul acesta avem printre concurenţi, din partea vedetelor dornice să dea o mână de ajutor unor oameni care chiar au nevoie, personaje ilustre precum:

Image and video hosting by TinyPic

Una bucată dătător de pumni:

Whoaaaaa vă sparg pe toţi croşee sânge să curgă să moară mama whoaaaa aaaaaargh arrrrghhhhh eu sunt Cătălin Moroşanu brrrrrrrrm whoaaaaaaaaa dansez vals sparg cărămizi fac oriceeeee.

Una bucată cântăreţ de house:

In loooove, in looove with yoooou 8-> Iaaa, acum am ocazia să şi dansez, nu doar să cânt de parcă aş avea indigestie yaaaay. Deepcentral for the win !

Una bucată… soră de actriţăcântăreaţăpozatoareînPlayboy:

Sper din tot sufletul să câştig acest concurs ! Acolitul ăsta cu care dansez mi-a promis că-mi dă 20% din câştig, şi poate o să am şi eu ţâţe ca ale soră-mii, Nicoleta ! Nu uitaţi să vă uitaţi la telenovelele în care am roluri episodice ! :X :X :X

Una bucată actriţămarcaAcasăăăăîntr-onouăsuperproducţiemarcaAcasăăăăăăă:

Hai mă, hai mă o dată, că am filmări la a 345-a telenovelă marca Acasă, crezi că io stau după curu’ tău 3000 de ani, după ce că mai am şi rolul principal ! Sau poate ar trebui să mai întârzii, ca să apar în ziare sub titulatura de divă ! Dadadadada, deşteaptă mai sunt, sunt o Regină, că tot am jucat în Regina !

Una bucată dizainăr…

-Da.
-Alo da.
-Bote?
-Da.
-Bote, tu eşti?
-Da, eu sunt.
-Bote, sunt Bianca !
-Da, ştiu.
-Boteeee mi s-a înţepenit dopul de la cadă într-un furtun !
-Şi ce să fac eu ?
-Vino repede şi salvează-mă!
-Salvează-te singură, eu am antrenament.
-Ce antrenament Bote, te-ai reapucat de sală?
-Nu, Bianca, la Dansez pentru tine.
-A, da ? Concurezi ? Vai, ce drăguţ. Dar oricum, vino acasă, dacă vrei sa mai am unghii !
-Am promis că o să fiu devotat emisiunii, descurcă-te cum poţi de data asta.
-Boteeeee tu cumva mă înşeli, că imediat îţi public jurnalul ! Cum arată sărăntoaca aia pe care cică o ajuţi ?
*Bote este offline.*
-Boteeeeeeeeeeee, îl chem pe Ricky ! A, stai. Ricky e în cadă.

Trecând peste, m-am uitat şi eu un pic pe final în seara asta. Şi mi-a plăcut al doilea dans al lui Bote, alături de Liuba, colega lui, pentru care dansează. La duel au intrat tipu’ de la Deepcentral, Doru, şi Dragoş Bucurenci, prezentator Tv.
Ce-mi place mie la emisiunea asta ? Păi, cumva, oamenii ăia sunt ajutaţi şi fac ceva destul de creativ şi util pentru asta. Şi cu toate că noi, românii, de fapt n-avem vedete, ei bine, există personalităţi publice interesate de soarta unora. Şi e foarte mişto şi când câte unii, pe care nu i-ai vedea dansând vreodată, dansează chiar bine (vezi Iftimoaie ! )
Ce nu-mi place ? Show-ul durează exagerat de mult, iar unele cazuri chiar sunt împinse la extrem şi prezentate chiar în fiecare emisiune. Deja e suprasaturare, mă rog. A, şi mă enervează glumele de rahat ale lui Bănică, alea de la începutul emisiunii, scrise de Dumnezeu ştie cine. Sunt enervante, mult mai bune, sau măcar apropiate de normal, sunt glumele spontane, din cursul emisiunii. Zic.

Una peste alta, al 9-lea sezon din Dansez. Vă uitaţi, vă place, nu vă place ?
Cât despre dialogurile alea inventate dă mine, poate n-ar mai trebui să ascult Sigur Rós atunci când încerc să par amuzant. Zic. 😀

4 gânduri despre „Daaaaansez.

  1. La inceput m-am uitat, gen primele 2 sezoane, dar apoi emisiunea a devenit asa plictisitoare. Sincer, am un respect anume pentru oamenii cu acele probleme, inse „vedetele” ma enerveaza la culme.

Lasă un răspuns

