Wall-E.

Lalala hi there !
Cum zilele astea s-ar părea că nu e nimic nou la orizont, gen sunt încă în practică iar asta îmi ocupă tot timpul, mă tot gândesc că n-am ce face. Şi n-am ce face. Şi când n-am ce face, mă uit laaaa Wall-E. Image and video hosting by TinyPic
Wall-E este o animaţie din 2008, recompensată chiar cu un Oscar, şi acum că mă uit mai bine, Wall-E are ratingul 8,5 din 165,000 de voturi, ceea ce e enorm, vedeţi şi voi, locul 45 ever ever pe imdb. Asta, repet, e ceva !

Wall-E prezintă povestea unui roboţel cu acelaşi nume, rămas singur pe Pământ, într-un viitor îndepărtat. Roboţelul rămâne singur din cauză că Pământul este plin de gunoaie, oamenii mutându-se pe o altă planetă. Ei bine, într-o zi, pe Pământ este trimisă Eva, un roboţel destul de periculos, care are rolul de a studia posibilitatea revenirii oamenilor pe Pământ. Ce se întâmplă mai departe rămâne să vedeţi voi, dar nu cred că este cumva prea greu de ghicit. 😀 Wall-E şi Eva se îndrăgostesc lalalablablabla. Dar merită filmul, merită cu vârf şi îndesat. 😀

Mai avem fani Wall-E? 😀

9 gânduri despre „Wall-E.

  1. Right heeere!
    ‘Dea, unu’ dintre cele mai faine filme de animaţiune văzute de io.
    Pe lista filmelor animate faine mai am: Mary and Max ( foaaarte fain, merită văzut şi revăzut, nu-ţi dau mai multe detalii, că vreu a te face curios) şi Up, o altă animaţie premiată cu hoscaru’.
    Hmmm, şi Coraline, care-i o animaţie fantezistă de numa’ numa’.
    Wall-E rămâne şi el pe poziţii la favorites.

Lasă un răspuns

