Practică, day 1.

N-o să scriu despre practică în toate cele 5 zile din săptămâna asta în care mă găsiţi printr-un centru comercial, al cărui nume nu îl dezvălui hahaha.
Aşteptam săptămâna asta la fel cum aşteaptă un diabetic dializa. Ţinând cont că nu am participat la sesiunea de practică de pe primul semestru, pentru mine şi pentru încă 8 colegi, călcarea pe tărâmul practicii s-a făcut astăzi, 15 Martie ’09.
Am ajuns primu’ la practică, m-a adus mi daddyyy cu limuzina personală a familiei. Să o spun p-aia dreaptă, şi ciudată în acelaşi timp, aveam ceva emoţii. Ajunsei pe la 8:10, trebuia să ajung la 8:30, nu-i bai. Colegu’ Teodor coboară dintr-un yellow cab, cobor şi eu din limuzină, vine şi blonda de prin staţie, vaaai. TULAI APĂRĂ ŞI PĂZEŞTE.

Şi ne adunăm mai multicei, vreo 9 din 15, care am fost astăzi în primul schimb, intrăm în ditamai centrul comercial, whoawhoawhoa, iar apoi într-o sală mică unde o tanti amabilă ne dă tot felu’ de indicaţii preţioase. Şi nişte ecusoane pe care le ador ! Repartizarea pe raioane a fost Big Macu’ zilei. Savuros. Astfel, împreună cu colegu’ Teodor şi colega Mădălina, voi vegeta 4 ore pe zi la raionu’ dă lemne.

Prima zi o fo ok. Adică e obositor să stai 4 ore în picioare, şi doar să te plimbi pe-acolo. Dar oboseala îţi trece, desigur, când o ai pe Mady prin preajmă(Teodor ştie), acu’ când mă gândesc mai bine, poate ar trebui să-mi fac un blog separat pentru Mădălina sau şi mai fain ar fi să scriem cu toţii o carte. Mâine o să-mi iau o agendă, sper să nu uit, sau Teodor ia-ţi tu. Distractive sunt şi etichetele ! Dormitoru’ Ella, Dulapu’ Clever I, tot aşa până la Clever IX, Dormitoru’ Milena şi dulapu’ Raul. E amuzant. Foarte. Mâine sunt la schimbu’ 2, deci ajung acas’ pe seară. Şi ce dacă. Vorba lu’ Jessie McCoy:

NU E ŞCOALĂ!

xoxo.

Aaaaa şi marea surpriză a zilei omgomgomg, tricoul lui Mihai :>, it was so amazing ! Hitu’ anului 2009, fără număr fără număr, put ya hands up in diiiiiiii eeeeeeeăăăăăăăăăăăăăr !

WHAT? What the fuck?! Awww. Mâine, acelaşi loc, aceeaşi oră. Să facem asta o chestie şi mai amuzantă decât e deja.

Lasă un răspuns

