Eclipsa şi al ei suspans.

Habar n-aveam cum să denumesc postul ăsta.

Astea-s cele mai tari ţipete ever. Tipa priveşte trailerul pentru filmul ”Eclipse”, al 3-lea film din Twilight Saga, care apare pe 30 iunie, anul ăsta. Reacţiile, după cum vedeţi, sunt foarte… zgomotoase şi pline de patos. Iar eu am făcut pipi. Filmuleţ care, desigur, tre’ văzut cu sonorul ceva mai spre 0 aşa, dacă nu vrei să rămâi cumva surd. La 0:15 cel puţin e genial.

Şi, ca să nu fim răi, trailerul oficial pentru Eclipse.

8 gânduri despre „Eclipsa şi al ei suspans.

  1. Oh god. Inima mea e un purice de la reactiile tipei. Deci nu cred ca am cuvinte sa-mi descriu figura.
    uimire + uimire din cauza prostiei tipei + sperietura de la cateva tipete neasteptate + wtf + big eyes + iar uimire + putin departata de monitor.
    Corect, ecutia care ma reprezinta.

  2. Conform Wikipedia : „Balena albastră sau balena uriaşă (Balaenoptera musculus) este cel mai mare mamifer care a trăit vreodată.” La categoria asta intră, băi deştepţilor ! Vă zic io, care nu excelează la supleţea proprie, dar la supraponderabilitate da. Da’ asta mă face pe mine cu multe sendvişuri.
    Io încă am impresia că urmăreşte un nou burger apărut la KFC sau MC. Deşi n-aş vrea s-o văd în faţa unui happy meal ..
    Twilight e precum Madgearu. Un mare căcat .

Lasă un răspuns

