No more Isobel Stevens.

Image and video hosting by TinyPic

Veşti proaste, sau nu, pentru fanii Grey’s Anatomy, including me.
Izzie Stevens, interpretată de Katherine Heigl, părăseşte distribuţia serialului.
Mnah. Eu n-am mai urmărit serialul de vreo.. 5 episoade. Aşa că ultima dată când am văzut-o pe Izzie în Grey’s a fost un rahat de apariţie pasageră.
Nu vroiam să postez ştirea asta, mă oftică mult de tot, pentru că Izzie mi-a plăcut întotdeauna, şi mai ales pentru că gaşca veche din Grey’s îşi pierde din suflu. Pe de-o parte e şi vina lui Heigl, care-a tot amânat revenirea ei în serial din cauza unor filmări pentru nişte proiecte cinematografice. De fapt, dacă mă gândesc mai bine, vina e în mare parte a ei.
Un final frumos pentru Izzie ar fi fost să moară la sfârşitul sezonului 5, odată cu George. Ar fi fost… genial de frumos.
De-aici am aflat.

Mai jos, poate cea mai frumoasă scenă din Grey’s. Dacă nu cea mai frumoasă, una dintre cele mai bune, clar.

9 gânduri despre „No more Isobel Stevens.

  1. Pingback: Katherine Heigl not back on ‘Grey’s’ | Hot News and Trends - Right Now!

Lasă un răspuns

