Mama, tata şi PC-ul.

Ştiu, cam multe linkuri de youtube de la o vreme, dar am dat de filmuleţul ăsta de mai jos pe aici, mi-am amintit că îl mai văzusem, şi m-am gândit, genial ştiu, să îl postez.
Scurt-metrajul prezintă doi părinţi, total nepricepuţi în domeniul calculatoarelor, care încearcă să comunice cu băiatul lor aflat în America. Dincolo de amuzamentul oferit de filmuleţ, săpând mai adânc, dăm de mai multe lacune privind comunicarea familială, cum ar fi blocajul mamei în momentul în care practic nu ştie ce să îi mai scrie băiatului, în afară de ”te iubim”.
Momentele faine de tot:

Ia uite… că s-a tuns…

Să nu-i spui c-am avut ceva cu inima.

Întreabă dacă putem să lăsăm ăsta, calculatorul deschis, să îl vedem tot timpu’…

6 gânduri despre „Mama, tata şi PC-ul.

Lasă un răspuns

