Muzica bună şi plăceri nevinovate.

Băi, unii cică ascultă muzică bună. Iar alţii îi intreabă.

Ce-i aia muzică bună?

Iar ăştia răspund.

Muzica necomercială! Muzica care nu apare peste tot!

Iară io, ascultător de muzică aproape non-stop, şi nu glumesc, mă întreb, oare ascult muzică bună? Iară tot io găsesc răspunsul.
NU.
Şi ştiţi de ce?
Pentru că eu ascult cam de toate aşa. Bine, de bunăvoie şi când nu-s ameţit, refuz să ascult manele. Nu ştiu de ce. Da’ oricum, postul nu este despre manele, nu lovim nimic.

Şi cum ascult eu de toate, mă identific cu o grămadă de genuri. Acu’ pot să ascult cine ştie ce trăznaie auzită doar de cine ştie ce oameni, acu’ pot să ascult nişte numite căcaturipiesenaşpa care mie-mi plac.

Exemple de căcaturi, plăceri nevinovate, PIESE CARE ÎŢI PLAC DEŞI NU-S GENUL TĂU ŞI NU AR TREBUI SĂ ÎŢI PLACĂ, DACĂ VREI SĂ RĂMÂI CATALOGAT CA FIIND CINEVA CARE ASCULTĂ MUZICĂ BUNĂ.

Jay Ko feat. Anya – One
mor după melodia asta.
EDWARD MAYA – STEREO LOVE, şi asta-mi place de numa.
Lady GaGa – Bad Romance, deşi după ce The Fame Monster a primit 7.8 de la Pitchfork, o grămadă de hipsteri şi-au găsit scuza perfectă pentru a dansa şi ei calumea.

Beyonce – Halo

Katy Perry – Mannequin

Şi câte n-ar mai fi, editez io.
Voi, ascultaţi muzică buuună, sau vă lăsaţi duşi de Winamp pe cărările căcatului?

8 gânduri despre „Muzica bună şi plăceri nevinovate.

  1. eu aleg muzica, in functie de moment. asa ca ascult de la DeepSide Deejays [pe care ii ador], Inna, David Guetta, pana la R. Kelly, Jay-Z, Snow Patrol, The Killers si multi altii.
    si, din cate inteleg, din melodiile pe care le-ai postat, cred ca o sa-ti placa mixu’ ala de care-ti ziceam. adica pari sa ai aceleasi gusturi muzicale 😀

  2. Si mie imi place Edward Maya-Stereo love.Depinde de starea pe care o ai..nu poti asculta David Guetta cand ai o stare de tot c**..

Lasă un răspuns

