Don’t call her GaGa.

Image and video hosting by TinyPic

Aşaaaa-i că-ţi sună cunoscut titlul postului, ştiu, ştiu, ştiu eu ceva! Acu’ fie te gândeşti unde dracu’ ai mai auzit interjecţiile astea, fie începi să cânţi de nebun/ă prin casă, fericire mare.
Da. Lady GaGa e tema acestui post.
Pentru cine nu ştie cine e GaGa asta. Wait. E cineva care chiar nu ştie?
Născută prin ’86, americancă, tot apare pe la televizor/ziare, beneficiind de o grămadă de atenţie, fie din cauza ţinutelor, care cic-ar fi excentrice/şocante, sau mai ştiu io cum, fie datorită uhm, hai că scandaluri nu prea ar fi.

Şi o grămadă de lume aruncă cu roşii şi ouă în fiinţa asta. Şi pentru că-s prea ocupaţi ca să vadă ce chiloţi poartă, uită că de fapt femeia asta poate cânta, şi încă cum !

Cu două albume la activ, ‘nşpe milioane de fani sau chiar mai mulţi, eu am primit-o reticent pe GaGa. Prima dată am ascultat Just Dance la tv, care să fiu sincer încă nu mi se pare mare lucru. A apărut apoi Poker Face, care mă dispera pe vremea aia ceva de speriat, da’ de curiozitate aşa am căutat nişte clipuri live pe stăpânul youtube, mi-a plăcut al dracului de mult diferenţa dintre live şi studio, şiii Poker Face a început să mi se pară catchy. O apărut şi clipul la ”Paparazzi”, care-i absolut genial, şi pacpoc, GaGa m-a prins.

Ideea unui post despre GaGa o aveam de ceva vreme, de când o priveam pe sor-mea dansând în sincron cu tv-ul, urmărind clipul la Bad Romance, şi silabisind versurile. Sor-mea are 3 ani jumate şi un viitor briliant deci, ţinând cont că insistă să rămână fără pantaloni, ca şi ”Gagaromama”. Apoi prin Libertatea a apărut un fel de sondaj. Iete sondaju’.

13% Divă.
3% Femeie trendy.
27% O nebună.
57% O artistă excentrică.

Io zic că GaGa e combinaţia perfectă între primele două variante. Pentru că… este.

Image and video hosting by TinyPic

Mnah. În continuare vă las melodiile mele preferate, aşa, ca idee.
Bad Romance, video.
Paparazzi, video.
Poker face, piano version. Live.
Dance in the dark
So happy I could die
Teeth

Image and video hosting by TinyPic

Vouă cum vă place GaGa?
Şi înainte să spuneţi că nu are voce, ascultaţi versiunea de pian de la Poker Face, e undeva mai sus în postul ăsta. Apoi treceţi la Related Videos, tot p-acolo. Mulţam.

6 gânduri despre „Don’t call her GaGa.

  1. cea mai faina interpretare live a ei mi se pare cea de la royal variety… sppechless nu se aude niciunde si nicicand mai bine. 🙂 I love GaGa si cui nu-i convine sa-si miste hotu’ din zona ca fac urat. :))

Lasă un răspuns

