Planuri /my hopes and dreams.

O nouă zi faină.

Cică-n liceul meu e olimpiada interdisciplinară pe judeţ. Cât entuziasm. Din cauza chestiei ăsteia, nu s-a ţinut ultima oră, iar penultima oră am făcut-o cu un alt prof, care ne-a ţinut un fel de oră de dirigenţie, întrebându-ne la ce facultate vrem să dăm după ce terminăm liceul.

În timp ce ascultam răspunsurile colegilor, mă gândesc şi io aşa că aş vrea la jurnalism, da’ nu mi-am făcut un plan să-i spun viabil pentru asta. Ce e clar: îmi place să scriu, după cum vedeţi şi pe-aici. Şi mă întreabă şi pe mine nenea ăsta, ce-am de gând.

Tu, băiatul din prima bancă, ce vrei să faci mai departe?

Păi, jurnalism. M-am decis acum două zile.

Şi mai stau eu, mai stau, mai stau, conturând un plan. Gândindu-mă că poate n-am fost degeaba câteva luni prin Catalunya, luni suficiente într-atât încât să învăţ catalana, pe lângă spaniola pe care o aveam de până să plec (şi acum nu că mă laud sau ceva, da’ scriu mai corect din punct de vedere gramatical în catalană decât mulţi, foarte mulţi foşti colegi de-ai mei), m-aş putea întoarce după bac.

Planul e următorul. După bac, nu imediat neapărat, aş putea să mai stau un an acasă, să muncesc eventual ca să pun ceva bani deoparte, aş pleca în Lleida, oraş catalan. Nu aici am locuit când am locuit, dar este un oraş frumos, 100,000 locuitori, accesibil. Aici mi-aş căuta de lucru, eventual la un, ştiu eu, ceva unde să se aibă nevoie de traduceri din română în catalană, un birou ceva, sau aş lucra pe cont propriu într-un domeniu care să-mi permită să mă folosesc atât de română, cât şi de catalană. Pentru că nu-s mulţi români care să cunoască limba asta, deşi locuiesc în Catalunya, preferă să vorbească în spaniolă, că doar e şi aia limbă oficială.

Ei bine, când or să se dea de ceasu’ morţii că mai ştiu eu de ce au nevoie, or să aibă unde să vină. Şi cu banii pe care i-aş câştiga, mi-aş plăti o chirie, eventual o facultate, la Universitat de Lleida, unde o să studiez exact asta ❤, şi o să fie perfect.

Nah, astea-s planuri. Ar fi frumos să se realizeze, da’… parcă mă ia aşa un fior când mă gândesc. 😀 Desigur, după facultate, o să mă angajez fie la un ziar local, sau la vreo televiziune prin Barcelona, unde o să prezint ştirile de după-amiază. Alternativa gri şi jegoasă, să rămân prin Ploieşti. Alternativa un pic mai albă, măcar să locuiesc în Bucureşti, unde să fac jurnalismul.

Yey. Şi-acum, întrebarea aia drăguţă. Voi ce vreţi să faceţi mai departe?

Am ascultat toată noaptea piesa asta.

În adiţie.
Am luat un 9 la engleză, în oral, de care-s mândru, whoa, ţinând cont de circumstanţe şi… thank you, teacher ! Poate nu-i dracu’ atât de drac. :))))) Profa asculta câteva paţachine cu două note, neah nu se supără ele, glumesc, iar eu citeam făr’ de griji.

CE CITEŞTI TU ACOLO?!?!?!?!
Mara.
E, IA SĂ VEZI CE TE ASCULT IO PE TINE ACUMA, DIN MARA, MI-O TRADUCI ÎN ENGLEZĂ!

Da’ a fost bine. Foaaaaarte.

CATALUNYA, ARA VINC!

11 gânduri despre „Planuri /my hopes and dreams.

  1. vaai.. ador melodia asta!! in fiecare dimineata, spre liceu, cu ea plec \:D/

    eu m-am decis tot la jurnalism, dar ceva mai departe de casa. la Cluj 8-> arata bestial facultatea de acolo si nici nu se da admitere. si, peste ani, poate o sa fim vecini; in Portugalia vreau sa plec 😀

  2. Asta am spus şi io semestru’ trecut, când mi-o servit un 10 la ascultat. Da’ mi-am schimbat opinia iară semestru’ ăsta, când m-o notat cu 2. Nu zic motivu’, că-i dai dreptate ei, şi-s prea orgolioasă pentru o morală virtuală.
    Oricum, Cornea pentru mine va fi şi va rămâne o curvă materialistă, ipocrită (nu că io n-aş fi) şi nesuferită. În principiu curvele sunt nesuferite de ălălalte femele.
    Deci, concluzia mea îi că ea ar trebui să predea şi să te pună să traduci Mara în şepte limbi, pe la dn1, *evil laugh*.
    Hmmmmm, visu’, pasiunea şi motivu’ existenţei mele : Teatru, deci UNATC rămâne pe poziţii.

Lasă un răspuns

