O oră.

Iniţial aveam de gând să denumesc acest post ”O zi în Madgearu”. Da’ m-am gândit că durerea dă cap pricinuită de scrierea unui asemenea post ar fi mult prea intensă, deci, mi-am ales o oră oarecare de astăzi, 3 martie 2010.
A 3-a ora, Resurse Umane.
Precizez că profa e deosebită, deci asta nu e nimic personal. Da’ mă iau de dăştepţii care au făcut manualu’ de resurse.
Ia fiţi atenţi ce am scris noi astăăăăzi.

Image and video hosting by TinyPic

Eeeeee?
Mă rog.
Începe profa să predea, io mă uit în stânga, dreapta, poate poate tot mai văd o faţă stupefiată ca şi a mea, scriind definiţia răbdării şi a diplomaţiei.
Astea-s lucruri ştiute şi de Gheorghiţa de pă deal, nu văd la ce ne mai erau necesare. O pagină de caiet mic nu înseamnă atât de mult, dar cred că puteam folosi ora aia pentru ceva mai… util. Urât e că materia asta nu este singurul caz de gen, sunt o grămadă de materii la care învăţăm fie aceleaşi lucruri din toate, fie repetăm materia din alţi ani.

Şi scuzaţi scrisu’, mă descurc cam prost pe foaie velină. 😀
Şi o fază de azi, de la bufetul/coşmelia de la etajul doi din liceu, unde serveau două fete.

Gabi: Vreau şi io două cornuri.
Fata 1: *laugh* Sunt ultimele două!
Fata 2: Unde fă dobitoaco, nu vezi că mai sunt şi-aici jos?

Să mor de râs, nu alta.

5 gânduri despre „O oră.

Lasă un răspuns

