Întrebări şi răspunsuri.

Asta este prima leapşă de pe blogul ăsta. De fapt, vreau să o fac mai mult decât o leapşă. Pentru că sunt întrebări frumoase. Aşa că, get ready.

1. În momentele cele mai dificile şi în care simţi nevoia să te ajute cineva, la cine te gândeşti prima oară?

La mine şi la mine. Pentru că eu sunt primul care află de problemele mele, pentru că încă nu ştiu dacă în subconştient, undeva, refuz ideea de ajutor din partea altcuiva, fie din cauză că mi-e cumva teamă, sau.. ruşine. Eu îmi sunt cel mai bun prieten, cel mai bun om la care mă spovedesc, cel cu care ciocnesc prima dată un pahar, şi primul om pe care îl salut la trezire. Şi o să fiu aici pentru mine până la sfârşit.

2. Dacă ai putea fi, o zi, oricine ai vrea tu, cine ai fi? De ce? Ce ai face?

Nu ştiu… Aş putea să tratez întrebarea în glumă, şi să scap repede, dar parcă nu mă îndur de ea. Aş vrea să fiu cineva care contează într-adevăr, cineva cu putere de decizie, care să-şi fi făcut viaţa până în momentul acela. Aş vrea să fiu firea aia pragmatică pe care ştiu sigur că o ţin undeva bine ascunsă, şi aşteaptă să iasă la iveală. Aş vrea să fiu şi copilul care am fost odată, copilul care în clasa a doua a început să plângă pentru că a uitat să îşi facă tema, fiindu-i frică şi ruşine de părinţii lui, aş vrea să fiu şi copilul care se trezea sâmbătă de sâmbătă pentru nişte cursuri, la geografie, cursuri de excelenţă la nivel judeţean.

3. Dacă ar fi să poţi schimba o persoană cine ar fi aceea?

Nu aş putea să schimb o singură persoană, pentru că celelalte s-ar simţi puse la o parte. Nu ştiu, întrebarea asta m-a cam închis. Probabil m-aş schimba pe mine, făcând conexiunea cu răspunsul de la a 2-a întrebare.

4. Ce ai face pentru liniştea ta sufletească?

Pur şi simplu m-aş duce până unde pot să merg, în interior. Aş încerca doar să fac să îmi meargă totul bine. Am nevoie mai întâi de iertare, apoi de sprijin, pe care nu îl am momentan, dar, încep să mă descurc. Doar că minciunile nevinovate sunt… domeniul meu de definiţie. Şi cumva trebuie să trec şi peste ele. Aşadar, o să devin cumva mai bun. Pe toate planurile. Gabi 2.0 soseşte.

5. Care crezi că a fost până acum cel mai important moment al vieţii tale

Aici m-ai închis rău. În copilărie ştiu sigur că am avut o groază de momente fericite, momente importante, pe care nimeni nu le mai aduce nimănui. Undeva spre prezent… faptul că până la urmă am fost tare şi în exterior, şi în interior, ci ”tare” nu în sensul de cool sau mai ştiu eu ce, ci ”tare” în sensul de rezistent, capabil de a-mi recunoaşte cumva greşelile faţă de mine, iar apoi de ceilalţi. Şi nu ştiu, cel mai important moment, probabil, naşterea soră-mii, Ana Maria, acum trei ani şi jumătate. Pentru că a reuşit cumva să ne dea pe toţi peste cap.

Am terminat. Mulţumesc Zaza pentru leapşă. A fost frumos să o completez.

Merge mai departe la toţi de-acolo, pe care îi citesc. De vreţi să o onoraţi, simţiţi-vă liberi.

Cât despre mine, mă bucur să anunţ că ăsta este primul post cumva cu tentă sensibilă, care să facă trimitere la mine, de pe blogul ăsta nou. Vă informez în acelaşi timp că este şi ultimul. Am ales un drum la nivel de scris, iar drumul ăsta nu are un indicator care să mă ducă spre comuna Oftatul şi Scrisul Trist, ci spre comuna Realitate. Hai că asta a sunat într-un mare fel.

Am scris leapşa pe Amy Macdonald – Run

But I will run until my feet no longer run no more
And I will kiss until my lips no longer feel no more
And I will love until my heart it aches
And I will love until my heart it breaks
And I will love until there’s nothing more to live for

6 gânduri despre „Întrebări şi răspunsuri.

  1. Ma bucur ca ti-a placut leapsa 😛
    intotdeauna incerc sa scriu intrebari care sa duca spre autocunoastere. Asta inteleg eu dintr-o adevarata leapsa..nu intrebari „care-i primul lucru care-l faci dimineata?” 😀
    kisses

Lasă un răspuns

