Post tribut. Neveste disperate.

Când Teia mă tot implora, de prin toamna trecută, să încep să mă uit la Neveste Disperate, sau Desperate Housewives, nu o luam în seamă. Găseam tot felul de scuze.

Teia: Uită-te la neveste disperate!
Ignorantu’ dă Gabi: Io n-am timp nici să mă uit la un episod din grey’s o dată pe săptămână, darămite să văd 6 sezoane dintr-un serial.
Teia: Dar e genial…
Gabi: Da, da, da.

Şi totuşi. Într-o zi, prin ianuarie anu’ ăsta, am decis să încep downloadarea primului sezon. Care la mine cam durează, cu viteza mea de 230KB/S. 10 ore, sezon downloadat. Şi iată-mă, urmărind primul episod, din primul sezon. Fără aşteptări foarte mari, gândindu-mă că am ajuns chiar rău dacă mă uit la Neveste Disperate. Da’ rău de tot.

Şi mi-a plăcut primul episod. Atât de tare, încât l-am urmărit şi pe-al doilea. Şi tot aşa, până când, în mai puţin de o lună, am urmărit cam 92 de episoade. Adică 4 sezoane, şi 5 episoade din sezonul 5. Şi parcă nu m-aş mai dezlipi de mouse, care îmi deschide serialul, episod de episod, fără milă.

Şi nici nu ştiu ce îmi place mai mult la serialul ăsta. Să fie poate faptul că fiecare din cele 4 neveste are câte ceva al ei? Bree Hodge e cubul de gheaţă care se mai topeşte din când în când, Susan Mayer este clasica ameţită indecisă, Lynette Scavo este perseverenta pe care o cunoaştem cu toţii, iar Gabrielle Solis materialista cu simţul umorului. Şi toate aceste 4 femei au familiile lor, în care se întâmplă lucruri, care fie te fac să râzi, fie te mai mişcă puţin. Însă ce e clar, după 4 sezoane, nu te plictiseşti uitându-te la serialul ăsta. Ba dimpotrivă, ceri mai mult, şi mai mult.

Şi nici măcar n-aveam în plan să scriu un post ca ăsta. Aseară am terminat de downloadat sezonul 5, şi am citit nişte spoilere pe net. Şi am aflat eu aşa cum că unul din personajele mele preferate, secundar în serial, Edie Britt, o să cam dea colţul în unul din episoadele sezonului. Şi am privit episodul. Şi aşa am decis două lucruri.

1) Că Neveste Disperate este serialul meu preferat ever, so buh-bye Grey’s Anatomy, momentan.
2) Că desigur, tre’ să închin o odă serialului meu preferat.

Şi au fost atâtea momente frumoase. Şi ştiu că o să reiau serialul, la un moment dat. Şi ştiu că episodul morţii lui Edie Britt mi-a pus capac definitiv. Adică ăsta a fost cel mai recent moment frumos, care m-a mişcat.
În continuare, scena finală din episodul narat de Edie Britt (de obicei naratoarea este Mary Alice Young, cine ştie cunoaşte), şi citatul.

And that is how Wisteria Lane came to be my final resting place. My ashes were spread over grass I had once walked on…beneath trees that had once given me shade…on top of roses I once admired…and beside fences I once gossiped over. And after my friends had finished saying good-bye, a wind came along and took what was left of me into the air. As I looked down on the world, I began to let go of it. I let go of white picket fences and cars in driveways, coffee cups and vacuum cleaners. I let go of all those things which seem so ordinary, but when you put them together, they make up a life…a life that really was one of a kind. I’ll tell you something: It’s not hard to die when you know you have lived, and I did. Oh, how I lived.

Felul în care spune, ”oh, how I lived” = plus infinit.

Şi ştiţi care-i cea mai bună parte? Prietenii mei încep să se uite la serial. Merită. 🙂
Şi mulţumesc Teia. :]]

15 gânduri despre „Post tribut. Neveste disperate.

  1. oai, sa-nteleg ca tu AI REFUZAT sa te uiti la „desperate housewives?” 😦
    that is so sad…
    io cand am timp de seriale, ma uit la cate 10 ep/zi. ma rog, acum nu prea mai am la ce, ca house apare o data pe saptamana, criminal minds mai rar chiar, chuck inca n-a aparut, dexter la fel, weeds e inca in asteptare, two and a half men, nu prea mai sunt ep noi… asa ca-s cam in stand by, uneori ma mai uit la the simpsons si south park. cred c-o sa ma apuc de „how i met your mother”…cred.

    • Şi pentru mine a fost un fel de şoc.
      Scuze dacă şocul a fost prea mare pentru tine, eu măcar ştiam dinainte să văd respectivul episod că o să moară, tocmai de-aia l-am şi văzut… în avans. :))

  2. Pingback: Ce seriale urmăresc. « iamamiwhoami

  3. intetionam de ceva timp sa icep acest serial. ba mai mult mi-am downloadat torrentul dar l-am sters ca am zis ca poate fi funny ca eu nu o sa ma uit la el. dar dupa descrierea ta sigur ma apuc de le cat mai repede 🙂

  4. Doamne, sunt innebunita dupa serialul asta. Dupa ce am fost obsedata de Gossip Girl si am vazut toate sezoanele intr-o saptamana am zis ca nu se poate ceva mai bun dar, desigur, I was wrong :d e foarte, foarte bine scris scenariul iar personajele sunt mai compexe decat mult altele. Desigur, mai sunt si faze tampitele care prelungesc suspansul dar merita :d

  5. Pingback: Cele mai bune 5 finaluri de seriale. « I am

Lasă un răspuns

