Mărţişoare.

Wazzzzzup.

După cum ştiţi cu toţii, se apropie 1 Martie. Însă 1 Martie nu marchează doar intrarea calendaristică în mult-aşteptatul anotimp numit ”primăvară”, ci şi brrrrum, o fatidică zi.
ZIUA MĂRŢIŞOARELOR.

Când copil eram, am tot cumpărat mărţişoare. Să nu mai îmi amintesc când mă prindea vreo zi de 1 martie fără mărţişoare, intram în crize, că de ce să aibă X mărţişoare şi io să n-aaaaaaaam! În fiecare an chestia cu mărţişoarele devenea o competiţie aşadar  între tocilarii clasei, ‘ăi mai dezinteresaţi râdeau să crape de noi, devotaţii fetelor, fete de la care primeai un poop pe obraz şi un mic zâmbet. Pentru că ele mai primeau oricum ‘nşpe mii de mărţişoare! Viaţa este, după cum vă daţi aşadar seama, nedreaptă.

De aceea, anul acesta o să mă deştept. Şi o să cumpăr mărţişoare pentru cine merită. Asta dacă o să cumpăr. Oh crap. Luni am oră cu Mocanu. Tre’ să cumpăr. Bani?

Şi mai e chestia cu mama, mi-aduc aminte dintr-un an când eram mai mic.

Păi măi Gabi, nu mi-ai luat şi mie un mărţişor măcar de 1 Martie?

Păi mi-ai dat bani?

Nu e logică chestia asta? Sunt io salariat ca să am bani pentru tot felul de cadouri extravagante? :)) Eram un geniu încă de pe-atunci.

Şi mai vine si 8 martie, atunci să te ţii. În fiecare an, 8 martie = faliment. CLAR. Şi coincidenţa nefastă, am aceleaşi profe la şcoală atât pe 1, cât şi pe 8.

Voi, băeţii dă băeţi, cum vă descurcaţi cu mărţişoarele?

Iară vouă, fete dă fete, vă place să primiţi două aţe şi o broşă chinezească? După care să le aruncaţi, sau în spiritul reciclării, să le daţi altor fete?

Ce n-aş da să trăiesc prin Moldova. Acolo băieţii sunt cei care primesc mărţişoare. Mh.

Afară e frumos.

8 gânduri despre „Mărţişoare.

  1. nu cumpara martisoare, ca oricum n-o sa le poarte nimeni. de exemplu pentru colege ai putea sa iei o zambila [2-3 zambile nu cred ca o sa coste prea mult], pentru diriginta o brosa draguta, iar pentru celelalte profe nimic, oricum la cate primesc n-or sa mai tina ele minte cine le-a dat si cine nu.:-j
    si pentru mama ta o cutie de bomboane/o ciocolata. eu niciodata nu i-am luat ceva mamei de 1, [exceptand martisoarele facute de mine cand eram mica;))], doar de 8.

  2. Nu ştu de ai văzut/auzit de mesajul ăla nou de se tot send-uieşte de la băiet la fată, de la fată la fătuce, de la băieţandrii la băieţi şi de la fetişcane la băiat .
    Şi zice c-am aşa :
    „Ai primit MUIE prin Bluetooth !”
    Foloseşte-l cu încredere cu prilejul zilelor astea !

  3. Mie nu-mi plac martisoarele, mi se pare mult mai ok sa dai flori. Desi, intre noi fie vorba, mi s-a reprosat ca distrug ecosistemul, cerand flori si nu chinezarii. :-j
    Cred ca cel mai frumusel si dragut lucrusor pe care, intradevar l-am apreciat, a fost un martisor pe care era scrisa o urare de primavara si muuuulte chestii de genu`. Cat de nice. 8->

Lasă un răspuns

