Cablul TV

Hello cititorule, care ai ajuns aici tu ştii cum.
Majoritatea populaţiei României deţine desigur un teveu. La care se uită cu regularitate. Până şi eu mă uit la televizor, şi ştiu că asta sună ca şi cum m-aş descrie ca fiind un extraterestru, da’ în ultima vreme l-am lăsat baltă, teveul acesta, pentru că nu-mi oferă nimic bun!
Dacă majoritatea populaţiei deţine un teveu, teveul ăsta tre’ dotat cu cablu teveu sau cu antenă din aia fancy care te ajută să prinzi miliarde de programe peste care nu ştii cum să treci mai repede ca să nimereşti pe unu’ din serialele turceşti de pă kanal d, sau la noră pentru mama, SAU LA ORICE TÂMPENIE LA CARE SE MAI UITĂ MAMA ÎN FIECARE ZI, DE MĂ FACE SĂ MĂ GÂNDESC LA SUICID.
Mi-am varsat nădufu’. Dacă n-ai antenă, ai cablu!
Eu am cablu!

Îmi amintesc şi acum ziua când prindeam 7 programe. Tvr 1, Tvr 2, ProTv, Antena1, PrimaTv şi încă vreo două. Asta se întâmpla când aveam io vreo 8 anişori. Tot atunci, în comuna mea, a pătruns cablul tv, o invenţie revoluţionară a secolului 21, menită să mă facă pe mine, plătitor dă taxe şi impozite, să mă holbez la teveu toată ziua bună ziua. La fel şi pe mama, care pe vremea aia se uita la telenovelele în spaniolă, nu la cele în turcă.

Şi ce mândru eram că aveam cablu. Prindeam muuulte canale minunate. Da’ ştiţi care-i baiu’?
CĂ TOT P-ALEA LE PRIND ŞI-ACUM LA COMPANIA DĂ CABLU!
Şi nu mai e nimic nou şi minunat la TV.

Şi acum ajung la orgasmul acestui post.
Cum probabil dacă nu locuieşti în Sahara, sau cu viţelu’ în grajd ştii că la Vancouver este olimpiada de iarnă, ei uite că acum mai afli, tu cititorule, că mie îmi plac sporturile de iarnă. Şi acum 4 ani, când a fost olimpiada de iarnă, de la Torino, minunata mea companie de cablu din localitate a băgat, pentru fix 14 zile, cât durează olimpiada asta, canalul Eurosport.

Anul ăsta aşteptam desigur ca acest măreţ lucru să se repete, iar retina mea să fie cuprinsă din nou de peisaje mirifice non-stop, ci nu la program cum se întâmplă pe Tvr1 şi Tvr2, care-au rămas singurele alternative pentru holbarea la evenimentul sportiv anterior menţionat.

Şi mă rog. Când printre lacrimi accept eu că tre’ să mă uit simultan pe Tvr1 şi pe Tvr2, pac, compania dă cablu îmi taie de tot macaroana. Adică îmi taie Tvr2. Io ce-am făcut să merit una ca asta, ce? Ce-am făcut Doamne. Vreau Tvr2 înapoi, şi-s în stare de orice. Şi-acu’, mă duc să mă uit la olimpiadă. Doar la Tvr1.

:(.

Apropo. Aţi văzut ce vreme minunată a fost astăzi? 😀 Poate nu ar trebui să mai scriu ascultând Placebo.

11 gânduri despre „Cablul TV

  1. Bă, în loc să te plângi că nu mai ai tvr2 şi să mai scrii si postări despre, mai bine dă un search pe google ” tvr2 online” sau fă-ţi cont pe livestation şi fură de p-acolo tot ce-ţi trebe’. De când cu internetul, ai o grăma’ de surse de piraterie . 😀

Lasă un răspuns

